Background-image
Draugiem
Kondicionieru uzpilde
Trešdiena, 10.24.2018, Šodien vārda dienu svin:  Modrīte, Mudrīte, Renāte

Kondicionieru uzpildeKondicionieru uzpilde

AUTO KONDICIONIERA DIAGNOSTIKA UN SISTĒMAS UZPILDE

Auto kondicioniera diagnostiku un sistēmas uzpildi veicam gan Bauskā, Uzvaras ielā 11, gan Īslīces pagasta "Gumbeļos".

 

Kāpēc nepieciešama sistēmas diagnostika?

Kondicioniera sistēma pastāvīgi tiek pakļauta šādiem faktoriem:

- šķidruma iztvaikošana automašīnas darbības laikā,

- pastāvīga vibrācija,

- temperatūras izmaiņas.

Minētie faktori negatīvi ietekmē kondicioniera sistēmas darbību, kā arī sistēmas savienojumus. Ir vērts atgādināt, ka sistēmā tiek izmantoti vītņu savienojumi ar gumijas blīvēm, kas ilgtermiņā samazina sistēmas spiediena noturību, kā rezultātā rodas minimālas gāzes noplūde.

Kādi ir raksturīgākie defekti auto gaisa kondicioniera sistēmā?

- savienojumu bojājums vai novecošanās,

- korozija vai mehāniski bojājumi sistēmas caurulēs un radiatorā,

- gumijas blīvējošo detaļu elastības mazināšanās, kas rada plaisas un spiediena nenoturību.

Tāpēc pirms auto gaisa kondicioniera sistēmas uzpildes tiek veikta tās diagnostika.

Kā darbojas kondicioniera sistēma?

- gaiss ieplūst pa automašīnas priekšpusi, kur tas radiatorā atdzesē silto kondicioniera šķidrumu,

- tad gaiss nonāk līdz salona radiatoram, kur ienākošais gaiss tiek atdzesēts un tālāk tas nonāk auto salonā,

- viela, kas cirkulē sistēmā, darbības laikā atdziest un sakarst. Zemāk redzamajā attēlā uzskatāmi redzams, kur viela sasilst un kur atdziest. Tāpat arī to, kur viela no šķidruma pārvēršas par

 

Kāpēc kondicionieris nestrādā?

Raksturīgākie iemesli, kāpēc nedarbojas sistēma:

Jānomaina salona filtrs. Precīzāk – kondicionieris strādā, taču aukstais gaiss netiek salonā, jo to aiztur netīrais gaisa filtrs. Turklāt sistēmā veidojas liels mitrums no neizdalītā aukstā gaisa.

Bojātas blīves vai blīvgredzeni. Gumijas mēdz izkalst un sažūt, tādēļ kļūstot nehermētiskas.

Kompresors. Kompresors ir agregāts, kas saspiež kondicionētāja gāzi un pārvērš to par šķidrumu. Šādā sabojāšanās gadījumā kompresoru noņem, remontē, restaurē vai maina.

Radiators. Kondicionētāja sistēmai ir atsevišķs radiators. Pēc izskata un formas tas ir tāds pats kā motora dzesēšanas radiators, tikai mazāks. Radiatoru var mehāniski bojāt no ārpuses vai tas var ‘’aizaugt’’ ar netīrumiem vai korodēt. Šo radiatoru parasti neremontē, bet gan maina.

Sistēmas filtra defekts. Kondicioniera radiatoram ir atsevišķs filtrs, kas aiztur visus netīrumus. To nepieciešams mainīt pēc katra kondicioniera sistēmas remonta, jo, izjaucot sistēmu, tajā var iekļūt netīrumi.

Elektroniskās sistēmas bojājums. Kaut kur bojāts vads, pazudis kontakts. Iespējams, vadības bloks nepadod signālu uz kondicioniera sistēmu. Var gadīties, ka bojāts āra temperatūras termodevējs un šī iemesla dēļ elektroiekārta „domā”, ka ārā ir tik auksts un , ka nav nepieciešams ieslēgt kondicionieri.

Jūsu preču grozs
Grozam nav pievienota vēl neviena prece!
    Sākumlapa    Kontakti    Vakances    Sūdzības un ieteikumi    Interneta veikals    
Draugiem
Michelin
Kleber
Kormoran
Riken
BFGoodrich
Bridgestone
KUMHO
COOPER TIRES
PIRELLI
HANKOOK
GT RADIAL
GOODYEAR
DUNLOP
TIGAR
YOKOHAMA
NOKIAN
NANKANG
CONTINENTAL
MITAS
TYREX
AEOLUS
ROADSTONE
YUASA
CORDIANT
KELLY
ROSAVA
PREMIORRI
DAYTON
FIRESTONE
FULDA
DEBICA
SAVA
SEIBERLING
JINYU